OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ny kollega som älskar ekonomi och siffror!
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en ekonomiassistent på deltid till TopSkill som älskar att arbeta digitalt.
I rollen som ekonomiassistent kommer du ha hand om fakturering, löpande redovisning, kund- och leverantörsreskontra, bokslut- och årsredovisning, löneadministration och även kontakter med kunder.
Din profil
Som ekonomiassistent är det viktigt att du är noggrann, strukturerad och självgående. Du tycker om att arbeta i ett litet företag där flexibilitet och egna initiativ är vardag. Du kommer vara en viktig del i företaget och arbetstiderna kommer att variera med stor möjlighet för dig att själv kunna planera dina timmar. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet att ge kunder ekonomisk rådgivning.
Vi ser gärna att du under din karriär har arbetat med motsvarande uppgifter. Du är nu sugen på att använda din erfarenhet för att bistå ett expansivt företag inom ekonomi/lön/HR. Vi ser gärna också att du har goda kunskaper i Visma eEkonomi, Visma smarta byrån samt Excel. Vi arbetar digitalt så du kommer att arbeta hemifrån.
Då detta är en deltidsanställning till att börja med så ser vi gärna att du har en huvudsysselsättning men ser detta som ett långsiktigt samarbete.
Vid frågor går det bra att kontakta maria.johansson@topskill.eu eller 035 - 26 55 225.
Välkommen med din ansökan!