OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Studerar du ekonomi och vill skaffa dig värdefulla erfarenheter vid sidan om studierna? Nu väntar Addac på att välkomna dig som vill stötta upp deras team med administrativa arbetsuppgifter inom ekonomi kopplat till projekten. Har du dessutom ett intresse för byggprojekt är det bara en bonus! Låter det som någonting för dig? Ansök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Addac är i behov av en ekonomiassistent på deltid för att förstärka deras team. Du kommer att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Addac. Idag består Addac av sex kollegor som är byggingenjörer, där alla delar intresset för projektarbeten och att utveckla staden. Tillsammans hjälper de sina kunder med små som stora projekt med alltifrån privatpersoner till företag och kommuner. Addac arbetar ständigt med att ligga i framkant vad gäller ekologisk-, och ekonomisk hållbarhet för sina projekt. Kulturen på arbetsplatsen är öppen och du kommer att introduceras till dina arbetsuppgifter löpande, för att med tiden kunna jobba allt mer självständigt.
Du erbjuds:
* Värdefull erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter
* Insikt och erfarenhet inom området för projektarbeten inom byggbranschen
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som ekonomiassistent kommer du att:
* Arbeta med fakturering
* Föra uppföljningar månadsvis av företagets ekonomi
* Sammanställa tidrapportering på projekten och stämma av status mot uppdragsbekräftelser
Arbetstiderna kommer att vara flexibla under kontorstid. Du kommer mestadels att jobba i mitten och slutet av månaden.
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar minst 50 % på högskola eller universitet och som har minst 1,5 år kvar av dina studier, registreringsintyg behöver kunna uppvisas
- Är en van användare av datorer och har ett intresse för administrativa arbetsuppgifter
- Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
#
Det är meriterande om du har:
* Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi eller administration
* Ett intresse för byggprojekt
* Kunskaper inom Fortnox och/eller Blikk
Som person är du:
* Noggrann
* Strukturerad
* Självgående
#
Övrig information
* Start: I slutet av augusti/början av september
* Omfattning: Deltid, framförallt vid uppföljning och månadsbokslut
* Placering: Örebro
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer här om hur Addac arbetar för att hjälpa sina kunder skapa verklighet av sina idéer genom skisser som blir till bygg- och relationshandlingar för bostäder, vårdlokaler, skol- och utbildningslokaler samt industrier!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231