Ekonomiassistent på deltid till centrala Göteborg

Ekonomiassistent på deltid till centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Till vår trevliga kund som sitter centralt i Göteborg söker vi en ekonomiassistent som kan börja i mitten av augusti. Tjänsten är förlagd på 50% och uppdraget sträcker sig över minst 6 månader.

Om tjänsten
Som ekonomiassistent tillhör du ett team om sex personer som leds av en ekonomichef. Dina främsta arbetsuppgifter innebär ansvar för fakturering, driva in kundfordringar samt hantera inkassokrav. I rollen arbetar du nära verksamheten och har mycket kontakt såväl internt som externt och målet är att alltid leverera service av toppklass.

Vem söker vi?
Till tjänsten söker vi dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och ett par års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent med arbetsuppgifter inom fakturering. Har du arbetat med kravrutiner och moms är det en stor fördel och erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande. Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och kan hantera arbetsuppgifter på engelska.

Som person är du självgående och har inga problem med att strukturera och planera ditt arbete. Du är noggrann med ett öga för detaljer och har en god samarbetsförmåga. Vidare ser vi att du har en god känsla för service och ett professionellt och förtroendeingivande sätt gentemot andra.



För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-07-06.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 6 juli 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024