OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för vår kunds räkning en ekonomiassistent på deltid med fokus på leverantörsreskontra placering i centrala delarna av Stockholm.
Arbetsbeskrivning:
Till vår kund söker vi nu en ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra. Du kommer att bli en del av ett team där ditt huvudansvar kommer att vara att hantera de löpande leverantörsfakturorna, betalningar samt viss avstämningsarbete.
• Löpande bokföring
• Kontering och attestering av fakturor
• Förbereda betalningsfiler
• Avstämningar vid månadsbokslut
• Ad hoc
Vem är du?
Du har med fördel en examen inom ekonomi alternativt jobbat inom leverantörsreskontra tidigare och fått erfarenhet av digitala attestflöden och fakturahantering. Du bör vara noggrann och strukturerad samt kunna vara flexibel och lösningsorienterad. Du kommer att komma på plats i ett team där du har möjlighet att få en god upplärning.
Du erbjuds
Du erbjuds en konsultlösning på inledande 6 månader med start i augusti. Tjänsten är på deltid på ca 80% och arbetet är förlagt till kundens kontor på centrala Östermalm. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Sara Winberg på sara.winberg@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52