OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en prestigelös och positiv ekonomiassistent med erfarenhet inom leverantörsreskontran, som söker efter ett längre uppdrag på deltid (50%)? Vi söker just nu efter en konsult som finns tillgänglig för start i mitten på december -24 och ca 14 månader framåt till Teletec Connect, med placering på deras kontor i Årsta.
Om företaget
Vi är Nordens ledande distributör av professionella elektroniska säkerhetsprodukter inom områdena inbrottslarm, kamerabevakning, passerkontroll och brandlarm. Vi är idag ca 34 anställda, alla med en passion för säkerhet, med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo och Köpenhamn.
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att ingå i ett team på tre personer och dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen att innefatta:
- Helhetsansvar för leverantörsreskontra.
- Rapportera in intrastat
- Kontoavstämningar
- Uppdatera valutakurser
- Vikariera för kundreskontra vid semester etc.
- Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning.
Din profil
Vi söker dig som har relevant ekonomisk utbildning samt några års erfarenhet som ekonomiassistent inom leverantörsreskontran, där du arbetat med hela flödet. Som person är du ordningsam och noggrann, flexibel i ditt arbetssätt och har en positiv syn på tillvaron. Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska. Du besitter god systemvana och har med fördel jobbat i rollen som konsult tidigare.
Framgångsfaktorer
- Flera års erfarenhet inom liknanden roll med erfarenhet inom leverantörsreskontran
- Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
- Erfarenhet av Visma Business, Medius Flow och Readsoft är mycket meriterande
- Goda kunskaper i Excel
Om oss
Resultat AB är ett bemanningsbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av Ekonomer. Vi är helt enkelt experter på Ekonomer!
Som anställd hos oss erbjuder vi friskvårdsbidrag och har kollektivavtal vilket medför tjänstepension och försäkringar. För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.resultatab.se) och följ oss på Instagram (www.instagram.com/resultatab).
Ansökan
START: December 2024
OMFATTNING: Deltid, 50%
PLACERING: Årsta, Stockholm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Sara Westin-James, 072-215 15 34
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-11-18
Denna tjänst är en hyra på ca 14 månader där du blir anställd av Resultat och uthyrd till kund. Låter detta som något för dig? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då uppdrag kan tillsättas inom kort. Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Westin-James: 072-215 15 34