OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på siffror och har erfarenhet av att jobba med kund och leverantörsreskontra? Då ska du se hit!
Om vår kund
Till vår kund i Borås söker vi nu en ekonomiassistent på 50%. Vi söker dig som vill jobba deltid eller har en annan sysselsättning på 50%.
Dina arbetsuppgifter
Ett urval av arbetsuppgifter:
Löpande arbete med leverantörsreskontra.
Löpande arbete med kundreskontra.
Fakturering och inbetalningar.
ROT redovisning.
Din profil
Till denna tjänsten söker vi dig som har erfarenhet att jobba som ekonomiassistent.
Som person är du noggrann, strukturerad, positiv, driven och innehar en mycket god förmåga att kommunicera. Du är van vid att arbeta i Excel och erfarenhet av att jobba i något affärssystem.
Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Du trivs med att arbeta i team samtidigt som du inte har problem med att jobba självständigt och tar eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Dessutom är du van att arbeta i ett högt tempo och mot deadlines.
Arbetstider: Dagtid, arbetstiden är flexibel till viss del.
Start: Omgående
Uppdragets längd: ca 6 månader
För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv, och vara uthyrd som konsult till kundföretaget under uppdraget.
Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan via www.effektiv.se. Intervjuer kommer att genomföras löpande så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
För den här tjänsten kommer du vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period.