Ekonomiassistent på deltid till vår kund i söderort

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Till vår kund i söderort söker vi en ekonomiassistent som kommer arbeta med fokus på leverantörsreskontran.

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult hos Arena Personal och arbetar ute hos vår kund.
Uppdraget beräknas starta omgående och pågå inledningsvis till augusti/september med goda möjligheter till förlängning. Uppdraget är på deltid och förlagt till tre arbetsdagardagar i veckan.

Du kommer att ingå i en supportorganisation och i ditt dagliga arbete kommer du bland annat arbeta med leverantörsreskontran, administrera leverantörsbetalnings- och återredovisningsfiler, registrera utbetalningar i ekonomisystemet, ha telefonsupport när det gäller fakturahantering och inköpsfrågor, administrera fakturor som fastnat vid inläsning och behöver skickas ut i systemet på nytt, påminnelsehantering, lägga upp och administrera förändringar i leverantörsregistret mm.


Din profil
För att passa i denna roll tror vi att du tidigare har arbetat med leverantörsreskontran och har god förståelse av flödet.

Har du tidigare arbetat i något inköpssystem och har erfarenhet från ekonomisystemet Unit4 Agresso och inköpssystemet Visma Proceedo är det meriterande.

Du behärskar svenska och engelska på en bra nivå när det gäller tal och skrift.

Som person tror vi att du är flexibel, kommunikativ, är van att ligga steget före och planera, är lösningsfokuserad, hjälpsam och serviceinriktad.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 10 maj 2019

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


21 november 2024