OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice är ett auktoriserat bemanningsföretag specialiserade inom administration och ekonomi.Genom våra fyra affärsområden: uthyrning, rekrytering, outsourcing samt vår redovisningsbyrå, hjälper vi våra kunder med en komplett helhetslösning på kontoret. För kunds räkning söker vi efter en ekonomiassistent som kommer att arbeta med kund- och leverantörsreskontra.Kunden är ett byggföretag med 70 anställda som finns i Västberga.Uppdraget är ett hyruppdrag med möjlighet till anställning hos kunden längre fram.Omfattningen är deltid (50% - 70% av en heltid).Kunden föredrar om arbetstiden fördelas på så sätt att hela arbetsdagar varvas med lediga dagar.Tillträde 1 april.Under veckorna 14 - 16 kan man arbeta heltid beroende på att upplärningen förväntas ta tid plus att ett par andra personer kommer att vara lediga.Förutom arbetet med kund- och leverantörsreskontra hjälper man till att svara på inkommande samtal.Kvalifikationer Grundläggande kunskaper om redovisning så som ekonomiskt gymnasium eller motsvarande är ett krav.Tidigare erfarenhet av liknande uppgifter är meriterande.Vi ser gärna kvinnliga sökanden eftersom kunden önskar jämna ut könsfördelningen på företaget.Ansökan Låter detta intressant?Välkommen! Om inte du är intresserad kanske någon du känner är det?Tipsa gärna andra om detta jobb!