Ekonomiassistent på deltid under sommaren!

Ekonomiassistent på deltid under sommaren!

Arbetsbeskrivning

Vi söker för Stockholm Stads Kulturförvaltnings räkning en serviceinriktad ekonomiassistent för att täcka upp under sommaren. Uppdraget startar i mitten av juni och löper initialt till mitten av augusti. Har du erfarenhet av fakturahantering och lockas av möjligheten att arbeta inom en offentlig verksamhet så tveka inte med att skicka in din ansökan då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Stockholm Stads Kulturförvaltning arbetar för att skapa en rik och mångsidig kulturmiljö som stadens invånare och besökare har möjlighet att ta del av. De tror att kultur är en viktig faktor för att göra staden attraktiv för människor att bo i, besöka och arbeta i, och strävar därför efter att skapa en inkluderande och dynamisk kulturupplevelse för alla. Kulturförvaltningen ansvarar bland annat över bibliotek, Kulturskolan, kulturevenemang, Stadsmuseet, Medeltidsmuseet och Liljevalchs konsthall.

De söker nu dig, en självgående och serviceinriktad ekonomiassistent som kan stödja upp med ärenden och fakturahantering under sommaren. Du kommer att ingå i ett ekonomiteam om 9 personer. För att du snabbt ska komma igång med arbetet erbjuds givetvis en personlig introduktion!

Du erbjuds


* Ett meriterande sommarvikariat med möjlighet att knyta kontakter inom Academic Work och Stockholm Stad
* Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta på distans vissa dagar när du har blivit bekväm med dina arbetsuppgifter
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner på Academic Work


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantera fakturor, inkasso och kravhantering
- Hantera inkommande ärende
- Övrig ekonomiadministration

Du kommer att arbeta inom fakturahantering och arbetsuppgifterna kommer främst att vara kopplade till ekonomisystemet Agresso och verksamhetssystem för biblioteken.

VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetat med fakturahantering, leverantörs- och kundreskontra
- Kommunicerar obehindrat på svenska, både i tal och skrift
- Studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %

Meriterande


* Erfarenhet av Agresso
* Arbetat inom service eller kundtjänst
* Eftergymnasial utbildning inom ekonomi


För att både lyckas och trivas i rollen tror vi att du som person är


* Självgående
* Serviceinriktad
* Kvalitetsmedveten


Övrig information


* Start och uppdragets längd: mitten av juni till mitten av augusti
* Omfattning: 50%
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen kommer inkludera ett logiskt test och ett personlighetstest, vi rekommenderar att göra dessa tester så snart som möjligt då vi arbetar löpande. Testresultatet kan återanvändas i framtida rekryteringsprocesser.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2023
  • Ansök senast: 5 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024