OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Självgående och noggrann ekonomiassistent för halvtidsarbete sökes för konsultuppdrag på 50 %!
Om tjänsten
Som ekonomiassistent kommer du vara behjälplig vid diverse ekonomiska sysslor såsom leverantörsreskontra och återrapportering av inköpsorder mot förråd, bokföra kundinbetalningar, påminnelser till kunder, löpande bokföring, förberedelse av betalningar samt liknande arbetsuppgifter.
Om dig
Du som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt har möjlighet att arbeta halvtid kommer att trivas bra här.
Är du noggrann, strukturerad och självgående är detta rätt plats för dig! Din flexibilitet och din förmåga att snabbt sätta dig i nya arbetsuppgifter kommer hjälpa dig lyckas i din roll.
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du blir anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: daniel.weiderstal@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147