OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget Jobzone startade i Norge 2002 och har med stor framgång vuxit mycket snabbt inom personaluthyrning och rekrytering.Vi arbetar närmare konsulterna och kunderna än vad som har varit vanligt i bemanningsbranschen.Genom franchiseägande och partnerskap uppnås ett stort engagemang hos våra anställda.Vi har nu även startat med personaluthyrning och rekrytering i Sverige och första etableringsorten är Solna (se www.jobzone.se).Arbetsbeskrivning Vi söker en ekonomiassistent till ett längre uppdrag hos en av våra kunder som i huvudsak skall arbeta med företagets leverantörsreskontra.Arbetsuppgifterna innebär att distribuera inkommande fakturor, attestkontroller, boka utbetalningar via internetbanken samt bokföra i SAP.Personen ingår i ekonomiavdelningen och rapporterar till den svenska ekonomichefen.Kvalifikationer Du skall ha gedigen erfarenhet av att arbete med leverantörsreskontra och systemet SAP.Du har god förståelse för de ekonomiska flöden som sker i ett företag.Du har även goda kunskaper i MS-Office.Du har förmåga att självständigt driva arbetet framåt.Det är viktigt att du kan ställa krav på olika beslutsfattare inom organisationen samtidigt som du har god samarbetsförmåga.Du är noggrann, strukturerad samt social och kontaktskapande.Låter det intressant?
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514