OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Avanzera söker nu en ekonomiassistent på heltid till en av våra kunder för start omgående.
Tjänsten som ekonomiassistent kommer till en början att starta som en inhyrning för att sedan övergå till en anställning hos kund om båda parter är överens. Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester. I rollen som ekonomiassistent hanterar du i huvudsak hela flödet av leverantörs- och kundreskontra. Tjänsten är en självständig och varierad roll där du tillsammans med ytterligare en ekonomiassistent samt en ekonomichef bildar ett ekonomiteam.
Arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med hela processen av leverantörs- och kundreskontra med arbetsuppgifter som bl.a;
• Löpande bokföring
• Skanning, verifiering, kontering och betalning av leverantörsfakturor
• Registrering av inbetalningar
• Reskontrahantering
• Löpande fakturering
• Genomföra enklare avstämning inför bokslut
• Övriga vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning
Din bakgrund:
Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet av att arbeta med löpande bokföring, leverantörs- och kundreskontra samt enklare avstämningar inför bokslut. Som person är du noggrann och van att ta eget ansvar, självständigt planera och prioritera din arbetsdag. Du har ett högt driv och engagemang samt en förmåga att snabbt lära dig nya arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen krävs även att du är en god lagspelare då du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor. Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara någon minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg