OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiebolaget Söder[o Co HR Rekrytering Marknad är en del av Aktiebolaget Söder & Co. Vi är ett specialiserat affärsområde inom Marknad, Ekonomi, Teknik och Ledning. Söder o Co HRM förser organisationer i västra Sverige med kvalificerad personal genom bemanning och rekrytering. [ För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent.[ Som ekonomiassistent kommer du[kommer att ansvara för ekonomi och uppdragshantering, så som bokföring, fakturering och kontering. Du kommer att[vara ett administrativt stöd gällande företagets[ledningssystem samt assistera VD. Tjänsten innefattar också informationsansvar internt såväl som externt. Utöver detta så tillkommer allmänna kontorsgöromål så som att svara i telefon och sköta posthantering. Kvalifikationer: Du har minst[gymnasiekompetens inom[ekonomi med administrativ inriktning (eller motsvarande). Du har erfarenhet av[beskrivna arbetsuppgifter. Som person bör du vara strukturerad, stresstålig och ha en god kommunikativ förmåga. Du är positiv och har lätt för att samarbeta. Vi tror också att du är flexibel och trivs med att ha varierande arbetsuppgifter. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Tjänstens omfattning: 100 % Låter detta som något för dig är du välkommen att söka tjänsten via vår hemsida: www.soderco.se Då ansökningarna behandlas löpande ser vi gärna att du ansöker snarast!