OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.
Är du ute efter ett administrativt arbete på halvtid?
Är du en ansvarsfull person som är duktig på att organisera och strukturera?
Då kan detta vara jobbet för dig!
Vi söker en administratör på halvtid som kan ta fullt ansvar för sjuklönefaktureringen på våra kontor i Solna och på Södermalm.
I arbetsuppgifterna ingår att ta helhetsansvar för att sjuklönefaktureringen fungerar väl. Vidare att göra ekonomiska kalkyler, skriva fakturor och ansökningar om sjuklöner, samt ha direktkontakt med kommunernas avgiftshandläggare.
Vi söker en person som är ansvarsfull och effektiv samt en duktig organisatör som gärna har ekonomisk bakgrund och som älskar att arbeta administrativt.
Vi erbjuder trevliga kolleger, ett gott arbetsklimat samt en engagerad och närvarande chef.
Anställningen är en timanställning med tillträde omgående.
Vi rekryterar löpande under ansökningstiden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Menekse Alagöz
08-4427388
Jennie Erwing
08-522 825 51
Eva Horneij
0707-78 13 34
Camilla Larsson
018-4728001
Elisabeth Hesselgren
073-9429294
Matilda Sandberg
013-261710
Sara Axelson Sahlén
031-389 77 32
Monica Hjertstedt
018-472 8004
Ewa Ekholm
018-4728002
Anna Carlzon
0470-782600