OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobb-ID
2022043
Jobbeskrivning
För kunds räkning söker vi just nu ekonomiassistenter som kommer att stötta medarbetarna på ekonomiavdelningen. Ekonomiteamet består i dagsläget av 4 medarbetare och en chef. Du kommer att arbeta nära chefen i en allmän roll med varierande arbetsuppgifter.
Villkor
Startdatum: 15e September
Ort: Stockholm, Kista
Arbetstider: 8-17
Omfattning: 100%
KOMPETENSKRAV
- Gymnsieexamen med inriktning mot ekonomi
- Goda Office-kunskaper
- Arbetat minst 1
- Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska
DINA ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen som lagermedarbetare kommer du att arbeta med högt tempo i ett team av driftiga medarbetare. Du kommer ha ansvar för inkomna varor sorteras och registreras i ett internt system samt placeras rätt i lagrets hyllor. Arbetet förläggs tidigt på morgonen då leveransen i regel sker. Därför förväntas det av dig att du är morgonpigg och håller tiderna.
OM FÖRETAGET
Vår samarbetspartner är ett familjärt bolag som verkat i många år och är ett igenkänt varumärke i området. Företaget tar heder i sin noggrannhet och fokus på kvalité i sina produkter och tjänster.
Företaget har sitt huvudkontor i Järfälla och finns även representerade i Karlstad, Eskilstuna och Lindesberg. Den här tjänsten är för att stärka upp teamet i Järfälla då företaget växer. Totalt är dem dryga tio personer på lagret i Järfälla varav alla är lokalbor.
DIN PROFIL
För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du har en gymnasiexamen, något års lagererfarenhet där du också kört truck. Det är viktigt att du som person är noggrann, punktilg och klarar av att jobba i högt tempo! Det är viktigt att du som person är ansvarstagande och gillar att arbeta hårt när det behövs. Körkort är ett krav då det kan krävas att köra ut varor till kund ibland.
OM OSS
Som anställd på Reko Consulting kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Reko Consulting får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Reko arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Reko för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.