OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VI SÖKER EN EKONOMIASSISTENT
Jobbinformation
Swedetrade Entreprenad AB är återförsäljare av Atlas och Kubota som säljer, köper och reparerar entreprenadmaskiner. En stor del av verksamheten är också maskinuthyrning som går under dotterbolaget Rentzo AB. Dessutom har vi utökat med ytterligare ett bolag som är inriktat på fastigheter och uthyrning av kontor och industrilokaler.
Vi söker nu en ny kollega, välkommen till oss!
Jobbeskrivning
Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos oss är din huvudsakliga arbetsuppgift löpande bokföring som innebär lönehantering, fakturering, offerthantering, ekonomisk rapportering t.ex skattedeklaration, momsdeklaration etc. dokumenthantering, hyresavtal för både maskinhyror och lokalhyror, avstämningar, avräkningar på maskiner samt övrig administration och kundtjänst.
Även marknadsföring på sociala medier så som facebook och instagram, sköta om hemsida och framtagande av dekaler inkluderas i arbetsuppgifterna.
Vi använder system som BL administration, officepaketet m.fl.
Kvalifikationer
Du som söker har minst gymnasial utbildning med inriktning ekonomi. Du är van att arbeta med dator som verktyg samt officepaketet. Du talar och skriver på svenska obehindrat och har bra kunskaper i engelska i både tal och skrift.
B-körkort är ett krav.
Meriterande är om du har erfarenheter av liknande arbetsuppgifter.
För att lyckas och trivas i rollen som ekonomiassistent hos oss behöver du ha en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Du gillar att samarbeta och du har en känsla för service. Lösningsorientering och flexibilitet är viktigt, du kommer att vara spindeln i nätet.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Ansökningar mailas till r.a@swedetrade.com
Frågor om tjänsten? Maila h.j@swedetrade.com
Urval sker löpande och kan komma att kallas på intervju innan sista ansökningsdag.
Skicka in din ansökan redan idag!