OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Industrimålning i Stockholm AB söker en Ekonomiassistent med inriktning på Kund & Leverantörsreskontra. Industrimålning i Stockholm AB är ett företag inriktad på fastighetsvård och klottersanering. Vi har flera fasta avtal och kontrakt med många av Stockholms kommunala och privata bostadsbolag, bostadsrättsföreningar, byggare och förvaltare m.m. Vi är för nuvarande 14st tillsvidare anställda var av 4st bemannade på kontoret. Dina arbetsuppgifter kommer att huvudsakligen bestå av fakturering, samt kontering och bokning av leverantörsfakturor. Det kommer även att förekomma viss uppföljning av fakturor samt löpande uppdatering av kundregister samt lättare dokumenthantering m.m. Du kommer tillsammans med vår Ekonomichef sköta den dagliga driften på vårt kontor. Det kommer även innebära viss kundkundkontakt i form av ordermottagning, samt offerthantering. Vi arbetar i Mamut Enterprise och självklart är tidigare erfarenhet av detta affärssystem meriterande men inte ett krav. Arbetstiden kommer att vara fördelad på 2-3 dagar i veckan enligt ök, genomsnitt 20 timmar/vecka, med möjlighet till mertid vid tillfällig arbetsanhopning. Krav Utbildning/Erfarenhet: Minst 2 års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter Goda kunskaper i MS Office Språk: Flytande Svenska i både tal och skrift Vi ser gärna kvinnliga sökande då vi har en majoritet av män på företaget.
Kontaktpersoner på detta företaget
Driftansvarig Rickard Larsson
086581017
0709707802