.Ekonomiassistent sökes för konsultuppdrag i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsbeskrivning
Till kund i Norrköping söker vi nu omgående en ekonomiassistent. Som ekonomiassistent kommer du framförallt att arbeta med ekonomiadministrativa uppgifter som leverantörsreskontran momsrapportering mot skatteverket, deklarationer, skatter samt momsrapportering skatteverket. I arbetet ingår även att ta emot besökare samt samtal. Gruppen består av tre personer en controller en löneadministratör samt en ekonomiassistent.

Vem är du?
Du har gymnasium eller likvärdig utbildning, minst ett års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent samt goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
Vidare har du god IT-vana av Officepaketet och på marknaden förekommande ekonomi- och faktureringssystem nu Visma men vid årskiftet byts det mot SAP.

Som person är du framåt och har lätt för att ta kontakt med andra människor. Glad och positiv är två ord som beskriver dig. Du utför ditt arbete noggrant och effektivt.

Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan dessutom erbjuda dig:

* Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö.
* Spännande tjänster på marknadens intressantaste företag.
* Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
* Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.

Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken snarast möjligt. Vi tillämpar löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan angiven ansökningstid gått ut.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Hanna Lindeberg e-post:

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 30 november 2016

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


21 november 2024