OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
För omgående uppdrag söker vi nu dig som vill arbeta som ekonomiassistent hos vår kund i Växjö. Uppdraget förväntas starta omgånde och sträcker sig primärt fram till mitten av januari 2017, med eventuell möjlighet till förlängning.
Dina primära arbetsuppgifter är registrering och bokföring av leverantörsfakturor och avbokning i kundreskontra. Du kommer därtill att jobba med avstämningar av konton samt utförande av betalningar och andra löpande förekommande uppgifter.
Din profil
Vi söker dig som på ett snabbt och effektivt sätt sätter dig in i arbetsuppgifterna ovan. Du har erfarenhet av liknande uppgifter och stormtrivs med att jobba med siffror.
Du har ett strukturerat och noggrannt arbetssätt och tar dig med glädje an nya arbetsuppgifter.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!