OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den vi söker?
Har du erfarenhet av leverantörsfakturahantering? Är du noggrann, lättlärd och kan arbeta självständigt? Och sist men inte minst har du möjlighet att börja jobba omgående?
Har du svarat ja på samtliga frågor? Då föreslår jag att du skickar in din ansökan redan idag!
Randstad söker nu en ekonomiassistent för arbete hos en av våra kunder. Tjänsten är ett heltidsuppdrag med start så fort som möjligt t.o.m. juni, med eventuell möjlighet till förlängning över sommaren.
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Umeå
Omfattning: Heltid
Arbetsbeskrivning:
Dina arbetsuppgifter kommer innefatta leverantörsfakturahantering där både löpande hantering, korrigering och utredningsarbete innefattas. Vidare kommer du ha daglig kontakt med leverantörer och beställare internt. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning kan även ingå.
Kvalifikationer:
Vi ser att du har fullständiga gymnasiebetyg inom ekonomi kombinerat med praktisk erfarenhet inom området. Det är meriterande om du även har utbildning inom ekonomi på eftergymnasial nivå. Vidare ser vi att du har god data- och systemvana. Där det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i något av de större affärssystemen (Visma, Hogia, FortNox, SAP, Navision m.m.).
Din profil:
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som ständigt vill utvecklas och lära dig mer. Som person är du strukturerad, noggrann och lättlärd. Du har ett personligt engagemang och en god förmåga att självständigt och effektivt driva ditt arbete framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete.
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Tjänsten innebär många kontakter och det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person är du analytisk och noggrann. Du är affärsmässig, drivande och van att arbeta självständigt. Därtill förväntas det att du levererar och bidrar med kompetens, effektivitet och erfarenhet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2017-04-09.
För information: Elin Johansson, elin.johansson@randstad.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström