Ekonomiassistent sökes med start omgående

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Till vår konsultverksamhet söker vi på Experis nu en ekonomiassistent till vår kund i Osby. Uppdraget startar omgående, är på heltid och kommer vara under större delen av 2017.

Arbetsbeskrivning
Några av dina arbetsuppgifter är:

Leverantörsfakturor
In och utbetalningar
Kundtjänst
Löpande bokföring
Intrastaten
Posthantering
Fakturering
Avstämning
Påminnelser till kunder
Utlandsbetalningar
Kundreskontran

Utöver detta tillkommer dagligen andra arbetsuppgifter som behöver göras.
Exempel på dessa är, fakturakopior, påminnelser från leverantörer, sammanställningar av ekonomiska frågor och liknande.

Vem är du?

Vi tror att du är en positiv person som är serviceinriktad, du trivs att arbeta i ett högt tempo och är duktig på att organisera och prioritera ditt arbete. Du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vana av att arbeta i olika program. Att du dessutom är flexibel och prestigelös är en fördel i denna roll.

För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper, ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och att du har en stor social kompetens.



Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Vid frågor är du välkommen att kontakta Admir Cato på 042-37 16 06 alternativt Då starten sker omgående så ser vi gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt!

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis 1081
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 4 januari 2017

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonom till Flygstaben TVA

Ekonom till Flygstaben TVA

5 november 2024