OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för en ekonomiassistent såsom löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra och avstämningar. Kontakt med vår support hos e-conomic sverige AB ingår också i arbetsuppgifterna Erfarenheter och utbildning Du ska vara utbildad på gymnasienivå, gärna gymnasieekonom. Du bör ha minst fem års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Erfarenhet av arbete i [ekonomissystem e-conomic krävs eller likvärdigt liksom goda datakunskaper i allmänhet och i synnerhet i Excel.[ [[[[[[[[[[[[[[[[[ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [ [[ Personliga egenskaper För att passa i rollen som ekonomiassistent hos Hyrpersonal Sverige bör du vara självständig och självgående, noggrann, social, serviceminded och flexibel. Känsla för personlig integritet är också viktigt.