Ekonomiassistent sökes till fastighetsförvaltare i Stockholm!

Ekonomiassistent sökes till fastighetsförvaltare i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Har du en relevant utbildning inom grundläggande företagsekonomi och minst två års erfarenhet inom en liknande roll? Har du kunskaper i Agresso och ett stort siffersinne? Om du även skulle beskriva dig själv som strukturerad, ansvarstagande och självgående- så skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Perido söker en ekonomiassistent till vår kund som är en mycket framgångsrik fastighetsförvaltare. Genom innovation och samverkan leder dem utvecklingen av de mest kvalitativa vårdmiljöerna i Sverige. Tjänsten är placerad på söder i Stockholm, med goda kommunikationer och trevliga lunchrestauranger ett stenkast bort.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kan dina dagar variera stort i innehåll. Du arbetar mycket administrativt, vilket du genomför på ett effektivt och korrekt sätt. Du medverkar i interna utvecklingsprojekt. Dina dagliga arbetsuppgifter innefattar mer specifikt följande:
Fakturahantering
Kund- och leverantörsreskontra
Redovisning och bokföring
Avstämningar
Likviditetshantering
Bokslutsrelaterade uppgifter
Förbereda kostnadsrapporter, balansräkningar etc

Dina egenskaper
För att både lyckas och trivas i rollen som ekonomiassistent tror vi att du är en noggrann person med en god förmåga att strukturera ditt arbete. Du arbetar gärna mot uppsatta mål och är kvalitetsmedveten. Vidare tror vi att du kan arbeta både självgående, och besitter en god samarbetsförmåga.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Relevant utbildning inom grundläggande företagsekonomi; specialiserad yrkeskunskap eller mer teoretisk inriktagymnasiekompetens/ekonomiprogrammet
Minst 2 års relevant erfarenhet från liknande arbete
Kunskap om Agresso
Goda kunskaper inom MS Office
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 6 månader med chans till förlängning. Tillträde under januari 2022.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32830 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2021
  • Ansök senast: 14 januari 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


21 november 2024