OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en driven och service minded ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra till vår kund som arbetar med forskning och information om utrikespolitiska frågor. Uppdraget startar omgående och förväntas fortlöpa till våren 2023 med möjlighet till förlängning.
Arbetsbeskrivning
I rollen som ekonomiassistent till vår kund kommer du tillsammans med ett trevligt team jobba med leverantörsreskontran samt hantera medlemsfrågor i ärendehanteringssystemet. I rollen ingår även viss kontorsservice såsom att beställa kontorsmaterial, hantera post, se till att kontoret är snyggt och prydligt samt vara behjälplig vid it-administrativa frågor. Utöver detta kommer dina arbetsuppgifter att innebära:
• Löpande bokföring
• Avstämning av reskontran
• Inscanning av leverantörsfakturor
• Förberedda betalningsfiler
• Kontakt med medlemmar och leverantörer
• Ad-hoc
Vem är du?
Du är en social och utåtriktad person som trivs att arbeta både i team och enskilt. Som person är du även service minded. initiativtagande och prestigelös och orädd samt gör det som behövs för att få jobbet gjort.
Vi ser gärna att du har en utbildning inom ekonomi och har arbetat som ekonomiassistent i minst 1-2 år med fördel inom leverantörsreskontra. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift. Vidare är du systemvan och har lätt för att lära dig nya. Meriterande om du tidigare jobbat i Visma Administration samt gärna tidigare arbetat med ett ärendehanteringssystem.
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag, med start omgående där arbetet är till stor del förlagt på kundens kontor centralt nära tekniska högskolan. Uppdraget startar omgående och löper på tills maj 2023 med chans till att uppdraget kommer att bli förlängt. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef,
Manda Kristensson på manda.kristensson@jurek.se. Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52