OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Här har du möjligheten att få in foten på en av de större spelarna på marknaden, i en bred roll där du får plocka på dig praktisk erfarenhet av ekonomi. Vi söker dig som är i början av din karriär som vill plocka på dig meriterande erfarenhet inom ekonomiadministration. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med mycket kompetens och högt i tak. Är du nyexaminerad ekonom med intresse för fastighetsbranschen är detta tjänsten för dig!
OM TJÄNSTEN
Som Ekonomiassistent får du möjlighet att utvecklas inom ekonomi i nära samarbete med Förvaltningsekonomerna i teamet. Kunden tillämpar hybridarbete vilket innebär att du har möjlighet att arbeta hemifrån till viss del när du blivit självgående i din roll. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Academic Work med start omgående
Du erbjuds
- En bred roll där du får plocka på dig praktisk erfarenhet av ekonomi.
- En chef som ger dig frihet under ansvar och som finns i bakgrunden om du behöver stöttning.
- En arbetsplats med mycket kompetens och härliga kollegor som stöttar och finns där för varandra.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Sköta fakturahantering, bokföring av handkassor och utanordningar.
* Förberedelser och avstämningar inför budget- och bokslut.
* Ha viss kontakt med kunder och myndigheter.
VI SÖKER DIG SOM
- Har en kandidatexamen från högskola/universitet inom ekonomi
- Har erfarenhet av administrativt ekonomiarbete
- Talar och skriver obehindrat på svenska då all kommunikation sker på svenska
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av Unit 4
- Erfarenheter av redovisning och budget-/bokslutsarbete
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Initiativtagande
- Samarbetsvillig
- Strukturerad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231