OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som är i början av karriären och vill få chansen att utvecklas tillsammans med drivna och trevliga kollegor hos vår härliga kund!
Arbetsbeskrivning
Som ekonomiassistent kommer du att ha en varierande och innehållsrik arbetsdag där du bland annat kommer arbeta med ankomstregistrering, scanning & matchning av fakturor, betalningar, konteringar med mera. Vidare så är du delaktig i bokslut och stöttar upp på kundreskontran när det behövs. I denna roll kommer du att arbeta tillsammans med ett trevligt och engagerat ekonomiteam och du rapporterar till CFO.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående som sträcker sig sex månader framåt där ambitionen är att uppdraget skall övergå i anställning hos kund därefter.
Vem söker vi till denna spännande tjänst?
Till denna tjänst söker vid dig som har arbetat minst ett par år som ekonomiassistent, gärna med fokus på leverantörsreskontra. Vi tror att du som söker är driven, noggrann, självgående och att du trivs i en varierande och fartfylld roll. Då kunden har flertalet på kontaktytor internationellt är det viktigt att du känner dig bekväm i såväl engelska som svenska i både tal och skrift.
Du erbjuds
Ett intressant och roligt jobb som ekonomiassistent hos vår trevliga kund. Här får du möjlighet att utvecklas i en trivsam arbetsmiljö med dina engagerade och trevliga kollegor. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos Jurek, men uthyrd till kund. För rätt person finns goda möjligheter att bli anställd direkt hos kunden efter uppdragets slut.
Vid frågor eller funderingar går det fint att maila ansvarig konsultchef Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52