Ekonomiassistent sökes till Incoord!

Ekonomiassistent sökes till Incoord!

Arbetsbeskrivning

Har du minst ett års erfarenhet av att arbeta i en roll som ekonomiassistent och vana vid att hantera kundreskontra? Är du dessutom noggrann, kommunikativ och ödmjuk som person? Då kan det vara precis dig vi söker för rollen som ekonomiassistent till Incoord AB. Start är omgående så det krävs att du är tillgänglig därefter. Vi arbetar med löpande urval och kommer kontakta dig som uppfyller kraven nedan. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Incoord är Sveriges ledande installationskonsult med stark miljömission. Incoord står för nytänkande när det handlar om utveckling, teknik och design. Vi söker ständigt nya lösningar för att skapa ett hållbart samhälle där människor, hus och miljö mår bra över tid. Att i alla sammanhang arbeta med ett genuint intresse för våra uppdragsgivare, oavsett storlek på projekt och alltid med fokus på utveckling. Bolaget är medarbetarägt och agerar som en oberoende rådgivare när det gäller förslag och lösningar. Vi tror på långsiktighet både när det gäller kunder och medarbetare. När Incoord startade 1983 var de fem medarbetare, idag är dem ca 100 medarbetare varav 20 delägare. År 2021 omsatte Incoord 164 miljoner kronor.

I rollen som ekonomiassistent kommer du bli en del av ett mindre team som består av två personer. På Incoord arbetar de för att främja välmående och har därför flera aktiviteter för att bidra till bättre hälsa. Som anställd har du tillgång till ett kostnadsfritt gym som finns i fastigheten och du har även möjlighet att vara med i löpgrupper, cykling eller i andra sporter/aktiviteter.



Du erbjuds


* Ett långsiktigt uppdrag där målet är att du ska kunna få en anställning hos Incoord.
* Ett arbete som kräver att du är på plats större delen av tiden, men med flexibilitet att arbeta på distans när det behövs.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Rollen som ekonomiassistent kräver att du framförallt har mycket kontakt med dina kollegor internt men även med externa parter. Därav behöver du vara på plats på kontoret för att finnas lättillgänglig för dina kollegor om frågor dyker upp. Utöver detta kommer du även att:


* Ansvara för samt hantera hela kundreskontran.
* Sköta leverantörsreskontra, kontera och hantera fakturor.
* Göra prisändringar.
* Säkerhetsställa att alla rapporterar sina tider samt påminna om någon glömt.
* Följa upp olika projekt och arbeta med projektredovisning.
* Påminna om någon missat att attestera.
* Sköta utläggshantering samt frågor om utlägg.
* Ha koll på prislistor och indexeringar.


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning i ekonomi alternativt erfarenhet som motsvarar detta i en roll som ekonomiassistent.
- Har tidigare arbetat erfarenhet av att arbeta med kundreskontra.
- Har god systemvana.
- Har goda kunskaper i Microsoft Officepaketet.

Det är meriterande om du:


* Arbetat med maconomy.
* Har erfarenhet av projektredovisning eller projektuppföljning.


Vi söker dig som är social och van vid att ha många kontaktytor. Utöver det vågar du ta för dig och har lite "skinn på näsan" samtidigt som du alltid är ödmjuk och trevlig. Du är en person som drivs av att få lära dig nya saker och ser långsiktigt på en roll som ekonomiassistent. Vidare ser vi också att du är en perstieglös person som hjälper till med det som behövs.

Övrig information


* Start: Omgående.
* Omfattning: Heltid, 40h/veckan.
* Placering: Danderyd, mörby.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2023
  • Ansök senast: 6 juni 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 september 2024

30 september 2024