OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi för vår kunds räkning som är verksamma inom kontorsnära IT-tjänster en ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra placering i söderort.
Arbetsbeskrivning:
I din roll kommer du tillsammans med ekonomiteamet ansvara för leverantörsreskontran samt faktureringen för bolaget.
Förutom detta kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefatta:
• Löpande bokföring
• Kontering och attestering av fakturor
• Förbereda betalningsfiler
• Avstämningar vid månadsbokslut
• Ad hoc
Vem är du?
Vi ser gärna att du har en utbildning inom ekonomi och har arbetat som ekonomiassistent i minst 2-5 år med fördel inom leverantörsreskontra. . Vidare är du systemvan och har lätt för att lära dig nya samt brinner för att ge service till kollegor, kunder och samarbetspartners. För att trivas i denna roll ser vi att du är noggrann, ansvarsfull och lyhörd samt talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Om du har erfarenhet från IT branschen eller större företag samt har ett systemintresse så är detta meriterande.
Du erbjuds
Du erbjuds en konsultlösning på 6 månader och för rätt person finns det goda chanser till att uppdraget kommer förlängas eller att på sikt bli överrekryterad till kund. Placering är på kundens kontor i Västberga. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Manda Kristensson på manda.kristensson@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52