Ekonomiassistent sökes till Knivsta

Ekonomiassistent sökes till Knivsta

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete samt har arbetat i Agresso? Se hit!

Om uppdraget

Vi söker en ekonomiassistent till en administrativ roll. Uppdraget löper från 2022-11-01 till 2023-01-31 med en tjänstgöringsgrad på 75-100%. Placeringsort: Knivsta.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer dina arbetsuppgifter vara inriktade på system som hanterar leverantörsfakturor genom distribution, sakgranskning, förkontering och attest av leverantörsfakturor. Verksamheten tillämpar elektronisk fakturahantering i form av skannade fakturor och e-fakturor som distribueras genom verksamhetssystem Unit4 Business World Web.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Fakturahantering i form av skannade fakturor, distribution, sakgranskning, förkontering
- Arbete i nära dialog med resultatansvarig/budgetansvarig chef
- Vid behov assisterar du med att ta emot besökare, ansvara för mail och svara i telefonen


Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Gymnasial utbildning med inriktning ekonomi eller samhälle
- Erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete
- En god kommunikationsförmåga i både tal och skrift
- Erfarenhet av ekonomisystemet Unit4 Business World Web/Agresso


Meriterande för tjänsten:

- Eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomiadministration

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 25 februari 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024