Ekonomiassistent sökes till kund i Enköping

Ekonomiassistent sökes till kund i Enköping

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av leverantörsreskontra, in- och utbetalningar samt dagbokföring? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund söker en ekonomiassistent med start snarast. Uppdraget uppskattas löpa i tre (3) månader framåt på heltid. Placeringsort: Enköping.

Dina arbetsuppgifter

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ankomstregistrera och ordermatcha leverantörsfakturor
- Boka utbetalningar
- Ha löpande kontakt med leverantörer
- Bokföra transaktioner som sker på företagets bankkonton
- Kvittoredovisning och utbetalningar
- Kassaredovisning
- Bokning och avstämning av korttransaktioner


Dina kvalifikationer

Du är van vid att arbeta självständigt samt har ett öga för detaljer. Det är även viktigt att du har god serviceförmåga då du kommer att ha flera kontaktytor, såväl internt som externt hos kunder. Då tempot ofta kan vara högt ser vi även att du är duktig på att arbeta systematiskt med en stor mängd arbetsuppgifter.

Krav för tjänsten:

- Erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra
- Erfarenhet av arbete med in- och utbetalningar/kassa
- Erfarenhet av arbete med dagbokföring
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift


Meriterande för tjänsten:

- Erfarenhet av arbete med Unit4 Agresso Business World samt Proceedo

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa via mail av ansvarig rekryterare Juuli Vainio på juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2022
  • Ansök senast: 22 april 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024