Ekonomiassistent sökes till kund i Sundbyberg

Ekonomiassistent sökes till kund i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av ekonomiarbete i kommunal verksamhet? Välkommen med din ansökan - tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om uppdraget

Vår kund söker en ekonomiassistent till uppdrag från och med 2022-10-31 till 2023-01-31. Tjänsten är på heltid, med arbetstid 08.00-16.30 måndag till torsdag samt 08.00-15.15 fredagar. Placeringsort: Sundbyberg.



Dina arbetsuppgifter

Hos vår kund kommer du att bland annat hantera följande uppgifter:

- Bankavstämningar samt skicka bankfiler
- Uppbokningar vid varje månadsslut, tertialer och årsbokslut
- Arbete med vårdfakturor, exempelvis hantera och underhålla placeringsfilen bör barn- och ungdomsplaceringar med aktuella priser, perioder enligt avtal från placeringssekreterare och enhetscheferna
- Arbete med egna nätverksplaceringar FM40+41, exempelvis löneunderlag för omkostnader och arvoden
- Arbete med hemtjänstdebitering (SoL under 65 extern), turbundna resor FM20, samt skoltaxi FM40+41


Dina kvalifikationer

Vi ser att du är en självgående och ansvarstagande person, som kan snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Du har en känsla för service och samarbetar gärna med de övriga ekonomiassistenterna.

Krav för tjänsten:

- Tidigare erfarenhet av arbete i kommunal verksamhet som ekonomiassistent
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Van vid olika ekonomisystem liknande Raindance
- Goda kunskaper i Officepaketet och särskilt Excel
- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift


Meriterande för tjänsten: - Vana av att arbeta i olika system, så som Treserva


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 11 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

22 oktober 2024

22 oktober 2024