OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Medkomp startades 2016 och arbetar med vårdbemanning med fokus på sjuksköterskor, läkare & socionomer. Företaget befinner sig i en uppväxtfas och präglas av positiv energi och framåtanda. Kontoret är beläget i centrala Stockholm.
Nu söker vi söker en driven och noggrann ekonomiassistent/administratör som vill vara med och växa med oss.
Arbetsuppgifter
- Arbeta med bokföring, reskontra
- Registrera, bokföra och betala leverantörsfakturor
- Ta emot och kontrollera betalningar från kunder, hantera krav/inkassoärenden
- Avstämning mellan bokningssystem och ekonomisystem
- Kontera och avstämma kontosaldon
- Fakturera
- Göra Löner, internt och externt
- Kontakt med kunder och konsulter
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba som ekonomiassistent och stormtrivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi värdesätter också att du har ett starkt driv, är lösningsorienterad, noggrann och har ett öga för detaljer. Kunskaper i ekonomisystem Fortnox är meriterande men inget krav.
Tjänsten startas snarast eller inom två månader. Tjänsten är ett föräldravikariat som kommer pågå till 10/1-2025
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö. Du kommer att vara en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder och konsulter nöjda.
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan och har man frågor om tjänsten är man välkommen att höra av sig till Ellinor Karlberg på 079 075 00 75