Ekonomiassistent sökes till myndighet med start i maj

Ekonomiassistent sökes till myndighet med start i maj

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet med att jobba med fakturamottagning? Vi söker nu dig som vill hoppa på ett nytt meriterande uppdrag hos en stor myndighet i Stockholm!

Om uppdraget

Detta uppdrag beräknas starta den 5 maj 2023 och pågår till och med slutet av augusti 2023. Arbetet är förlagt på heltid och sker under kontorstid på plats i myndighetens egna lokaler, centralt i Stockholm.

Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas!

Dina arbetsuppgifter

I rollen ingår att arbeta med fakturamottagning, vilket bl.a. innebär att se till att kontering och momsavdrag blir korrekta samt att fakturorna har fullständiga underlag. Stort fokus ligger på representationsområdet. Därtill kan det bli aktuellt att arbeta med upplägg av nya leverantörer i Agresso, vilket krävs för att kunna betala fakturor från de nya leverantörerna. Därutöver ev. ytterligare förekommande administrativa arbetsuppgifter på enheten.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieexamen

- Gärna erfarenhet av leverantörsupplägg

- Erfarenhet av statlig redovisning

- Erfarenhet av arbete i Agresso

- Lätt för att skapa goda kontakter med intressenter såsom de departement eller enheten som hen arbetar med.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sanna Perjons sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070-884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 april 2023
  • Ansök senast: 20 september 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024