Ekonomiassistent sökes till Örebro!

Ekonomiassistent sökes till Örebro!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta varierat med ekonomiuppgifter samtidigt som du är med och bidrar till en mer hållbar framtid? Har du en utbildning inom ekonomi eller erfarenhet från att ha arbetat som ekonomiassistent alternativt en liknande roll? Just nu söker vi efter en junior ekonomiassistent till ett internationellt företag i Örebro. Välkommen med din ansökan!

Om rollen:
Som ekonomiassistent får du ett spännande och omväxlande jobb där du möter stora som små frågor. Du kommer att stötta verksamheten inom både ekonomi och administration. Arbetsuppgifterna innefattar fakturahantering, orderhantering samt avtalshantering. Du kommer att arbeta med marknadsledande programvaror och hantera företagets prenumerationstjänster samt sköta enklare bokföring.

I rollen som ekonomiassistent kommer du ha ett nära samarbete med kollegor och du kommer att medverka till att upprätthålla och utveckla rutiner både inom ekonomi och administration. Du kommer att ingå i ett mindre team i Örebro och även samarbeta med kontoret i Stockholm.

Din profil:
För att passa i rollen som ekonomiassistent behöver du vara strukturerad, lösningsorienterad och noggrann. Det är viktigt att du trivs i en roll där du arbetar med flera uppgifter parallellt och att du är redo att stötta upp på flera olika områden.

Vidare ser vi att du är en social person som har ett tillmötesgående arbetssätt och alltid vill utvecklas. Vi tror också att du trivs i en föränderlig miljö där du får lära nya saker samt att du har en god förståelse för siffror och gillar administrativa arbetsuppgifter.

Krav:
•Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
•Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:•Erfarenhet av att hantera prenumerationstjänster
•Körkort B
Om arbetsplatsen:
Företaget grundades i Örebro men finns idag i 8 länder och är ledande i Norden när det kommer till effektivisering av byggbranschen. De är 120 anställda och växer snabbt, därav finns det goda utvecklingsmöjligheter på bolaget.

De erbjuder tjänster för digital informationshantering inom bygg- och fastighetsbranschen och är med och bidrar till att öka branschens produktivitet och minska dess miljöpåverkan.

Om Framtiden AB:
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor:
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Örebro
Arbetstider: 08.00-17.00
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


21 november 2024