OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Allmän administration, Löpande bokföring, lönerapportering, betalningar, avstämningar, statistik, förberedelse för årsbokslut och inventeringsansvar är arbetsuppgifter som bland annat ingår. Du kommer som ekonomiassistent arbeta med det löpande ekonomiska arbetet. Ansvarsområdet omfattar bland annat: Löpande bokföring (SE & FI) Kund och leverantörskontra Löner (kollektiv och tjänstemän) inkl avtal- och juridiska frågor Moms och skatteredovisning/rapporter Rapporter till myndigheter t.ex. repa, intrastat etc. Delaktig i bokslut Support till övriga processer Vissa övriga administrativa rutiner t.ex. beställning av mat, postsortering internt och viss telefonväxelhantering. Du rapporterar till Ekonomichefen Krav är dock att Du som söker har stor goda kunskaper i Officepaketet och då med tyngdpunkt på Excel. Du bör också ha mycket erfarenhet av Navision. Självklart har du god system- och datavana. Du har också minst 2 års erfarenhet av att jobba som ekonomiassistent motsv.