OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett familjärt bolag? Brinner du för ekonomi?
Sök då denna spännande tjänst idag! Urval sker löpande...
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent till vår kund kommer du att arbeta tätt tillsammans med en kollega. Ni tillsammans kommer att arbeta med följande arbetsuppgifter:
-Fakturering
-Påminnelser
-Inköps-påföra leverantörsfakturor
-Löpande bokföring
-Kontoavstämningar
-Behjälplig med månadsbokslut
-Behjälplig med årsbokslut
-Övrig administration som förekommer på en ekonomiavdelning
Du kommer även arbeta med konkreta uppdrag tillsammans med din kollega som innefattar arbetsuppgifterna ovan.
Om företaget
Vår kund har varit verksamma i över 40 år och är en komplett leverantör av kommunikationslösningar, främst för snabbmatsrestauranger, daglig varuhandel samt retail. Genom ett stort kunnande, flexibla och kundunika lösningar hjälper de företag och varumärken att nå ut med sina budskap.
Din profil
Skallkrav:
-Eftergymnasial ekonomisk utbildning
-Arbetslivserfarenhet med ekonmi inom tillverkningsindustrin
-God datorvana
Meriterande:
-Flera års arbetslivserfarenhet inom relevant område
-Arbetslivserfarenhet av ekonomisystemet Pyramid
Som person bör du trivas i att sammarbeta, du bör besitta en god kommunikations förmåga och trivas att arbeta i högt tempo.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: December 2020
Placering: Vadstena
Omfattning: 50%
Konsultuppdrag: 3-4 månader
Sök denna spännande tjänst redan idag! Urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996