Ekonomiassistent sökes till vår kund i Strängnäs på deltid!

Ekonomiassistent sökes till vår kund i Strängnäs på deltid!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en ekonomiassistent på deltid till vår kund i centrala Strängnäs.
I rollen som ekonomiassistent stödjer du kundens ekonomiavdelning. Tjänstens arbetsuppgifter innebär arbete med leverantörsreskontra, kundreskontra, löpande bokföring och eventuellt viss lönekörning.

Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du blir anställd hos Arena Personal.


Din profil
För att lyckas i rollen söker vi dig som har en godkänd gymnasieutbildning med inriktning ekonomi. Har du en högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi är det meriterande. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att jobba med liknande arbetsuppgifter tidigare.

Kunden använder sig bland annat av programmen Visma Business, Visma Document Center och Visma Lön 600 så kunskap inom dessa är meriterande.

Som person ser vi gärna att du är strukturerad, framåt och noggrann i ditt arbete. Du bidrar med en positiv stämning till gruppen. Du behärskar svenska språket i tal och skrift.

Tjänsten är en deltidstjänst ca 2 dagar i veckan under 6 månader med chans till anställning hos kunden.

Vi söker en person omgående så vänta inte med din ansökan då intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista publiceringsdag.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2020
  • Ansök senast: 23 februari 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


21 november 2024