OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I din roll som ekonomiassistent kommer du arbeta med:
- Fakturering
- Boka in-/utbetalningar
- Betalningar (manuella, betalfilter)
- Driva in kundfordringar, påminnelser
- Avstämning av bankkonton
- Bokslut
- Bokföra leverantörsfakturor
- Omfaktureringar
- Kontering
- Utläggshantering
Din profil
Som person är du noggrann, flexibel och prestigelös. Du ställer höga krav på ordning och struktur. Du är en engagerad och självständig person med starkt driv.
För rollen som ekonomiassistent söker vi i första hand dig som har högskoleutbildning inom ekonomi samt ett års erfarenhet som ekonomiassistent eller liknande arbete. Du bör ha mycket goda kunskaper i Excel samt goda kunskaper i ett eller flera ekonomisystem.
Välkommen att söka redan idag.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson