OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en ekonomiassistent på jakt efter nya utmaningar?Trivs du med kombinationen ekonomi och kundkontakter?Vill du arbeta på ett snabbväxande företag? Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med registrering, kontering och avstämningar på leverantörsreskontran hos en av våra kunder.Du kommer också att ha ett självständigt ansvar för ett antal av företagets kunder och därmed ha mycket externa kontakter via e-mail och telefon. Kvalifikationer: För att passa för tjänsten så är det ett krav att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Troligen är du en gymnasieekonom som har arbetat några år på en leverantörsreskontra. Som person är du mycket driven och resultatinriktad och du trivs med kundkontakter.Du kommer att arbeta i ett team och ha många kontakter inom och utom företaget, så för att trivas med tjänsten är det en förutsättning att du är social och samarbetsvillig.Du har goda IT-kunskaper och är en van användare av Excel.Har du arbetat i Axapta så är det mycket meriterande. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i ett snabbväxande företag.Företaget är beläget centralt vid Alviks Strand.Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas omgående. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00