OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Nu söker vi en ekonomiassistent för anställning hos vår kund. Vår kund som rekryterar är ett expansivt företag inom fastighetsbranschen med kontor i Hammarby Sjöstad. Du kommer få chansen att utvecklas inom området redovisning tillsammans med ett team av andra ekonomer.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta brett men initialt kommer fokus att ligga på kund- och leverantörsreskontra.
Kundreskontra:
- Fakturering
- Registrering av inbetalningar
- Avstämningar
- Påminnelser och räntefakturering, inkassohantering
Leverantörsreskontra:
- Ankomstregistrering, attestering, kontering och arkivering av fakturor
- Registrering av utbetalning i reskontra och huvudbok
- Månadsvis avstämning mot huvudbok
Din bakgrund:
Vi söker dig som vill ta nästa steg och utvecklas inom området redovisning. Du har minst 2 års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter, som ekonomi eller - redovisningsassistent samt någon form av utbildning inom ekonomi. Du har också ett stort intresse för system och för digitalisering av processer. Du är van vid att ta egna initiativ och har en förmåga att se förbättringsgärder för effektivisering av det ekonomiska flödet.
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg