OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Du kommer att ingå i en grupp av ekonomiassistenter och ekonomer som stöttar organisationen. Den här tjänsten har i huvudsak ansvar för fakturahantering.
I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Kontering av leverantörsfakturor
Tjänsten som ekonomiassistent är ett sommarjobb med start vecka 24 och ca 8 veckor framåt. De första veckorna är arbetstiden 50% för att sedan övergå till 100%.
Om dig
Vi söker dig som har någon form av ekonomibakgrund. Kanske studerar du ekonomi just nu och har tagit dig igenom kursmoment som beskriver kontoplaner närmare, eller så har du tidigare erfarenhet av att jobba med ekonomi.
Vidare ser vi att du är en person som har god vana av att arbeta med datorsystem. Du har ett noggrant förhållningssätt och lämnar ingenting till slumpen. För att hålla tempot uppe frågar du gärna om hjälp när du behöver det, istället för att köra fast.
Viktigt för tjänsten är:
- Annan huvudsaklig sysselsättning (studier eller annat arbete, mer än 50%)
- Kunskap om kontoplaner
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om kunden
Vår kund är verksam inom fastighetsteknik och fastighetsskötsel. Stort fokus ligger på hållbarhet och miljö. Målbilden är fastighetsskötsel med cirkulär ekonomi som utgångspunkt, effektivisering och energibesparing prioriteras för att minimera resursrester av fastighetsförvaltning. Ditt arbete bidrar till en grönare värld genom besparing av jordens resurser.
Om anställningen
Uppdraget är ett konsultuppdrag på. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är två urvalstester (MAP/Matrigma) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Cecilia Furusjö via Adecco 010 – 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147