OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonava är en ledande bostadsutvecklare i Europa med syftet att skapa lyckliga grannskap för fler. Bolaget är den första bostadsutvecklaren i Europa att få sina klimatmål godkända av Science Based Targets initiative. Med sina 2 100 medarbetare utvecklar Bonava bostäder i Tyskland, Sverige, Finland, Norge, S:t Petersburg, Estland, Lettland och Litauen, med en nettoomsättning om cirka 15,5 miljarder kronor år 2021. Bonavas aktier och gröna obligation är noterade på Nasdaq Stockholm.
Din roll
För kunds räkning söker vi en student som kan arbeta 10 h i veckan med start så snart som möjligt och heltid under sommaren. Det finns även goda möjligheter till att arbeta deltid under terminerna framöver. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av oss på Clevry medan du arbetar hos vår kund Bonava.
I rollen som Ekonomiassistent kommer du att ingå i Accounts Payable-teamet. Det kommer att vara ett stort fokus på leverantörsfakturaflödet där du tillsammans med teamet ser till att leverantörsfakturaprocessen är effektiv. I rollen är det viktigt att vara uppmärksam, noggrann och analytisk. Du kommer även att ha mycket kontakt med interna och externa parter och därför är det viktigt att du gillar att kommunicera med andra.
Omfattning: deltid under terminen och heltid under sommaren
Kontor: Kungsholmen
Arbetstid: 8-17
Start: omgående
Din profil
Vi söker dig som studerar ekonomi och är tillgänglig för deltidsarbete med viss flexibilitet samt tillgänglig för arbete hela sommaren. Som person är du strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer. Du kommer att arbeta i olika system vilket ställer krav på din förmåga att sätta dig in i nya system. Vidare ser vi att du har väldigt goda kommunikativa egenskaper och har lätt för att skapa relationer. Du är flytande i tal och skrift både på svenska och engelska.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)