OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en ekonomiassistent för uppdrag på ett stort fastighetsbolag med kontor i centrala Stockholm. I arbetsuppgifterna ingår filinläsning av betalningar och leverantörsfakturor. Vidare ingår även att dagligen granska fellistor. Även arbete med påminnelser kan förekomma samt[ kontoavstämningar av representationskonton. För tjänsten krävs ekonomisk gymnasieutbildning eller motsvarande, Officepaketet samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av systemet Agresso är meriterande men ej krav. Då det är lite av ett detektivarbete ser vi att du som person är noggrann och har tålamod samt ett sinne för detaljer. Tjänsten är på heltid under tre månader med möjlighet till fortsatt anställning i Placera Personals uthyrningsverksamhet. Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719