OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
- Ort: Stockholm
- Omfattning: deltid
- Ansökningar hanteras löpande
Arbetsuppgifter
Fakturahantering, lönehantering, avvikelsehantering, administration av betalningar, internrapporteringar så som månadsbokslut och avstämningar. Stöd finns av en intern senior controller.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- God kommunikatör på engelska och svenska.
- Intresse för ekonomiadministration och leverantörsreskontra.
- Systemvana.
- Erfarenhet av Excel.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Serviceinriktad
- Driven
- Stresstålig
______________________
Processen
- Sök tjänsten genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis inom 10 arbetsdagar
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetens inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm (vi sitter idag på Gävlegatan 16 i Vasastan). Vårt motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Du rekommenderas att besöka vår hemsida www.shayasolutions.com, och bilda dig en uppfattning om oss innan du söker. Viktigt att matchningen mellan dig som person och oss som bolag - på en ömsesidig nivå, blir rätt.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström