Ekonomiassistent – Student 2 dagar/vecka

Ekonomiassistent – Student 2 dagar/vecka

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi på SJR dig som har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete och som har möjlighet att arbeta 2 dagar/vecka hos vår kund i Mölndal. I din roll som ekonomiassistent kommer att arbeta med kund- och leverantörsreskontra samt med löpande bokföring i ekonomisystemet Garp. Du har ett nära samarbete med bolagets ekonomichef. Då vår kund är verksam internationellt är det dessutom viktigt att du känner dig trygg i att kommunicera på både engelska och svenska i tal och skrift.

Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent tidigare under minst något år och nu studerar eller har annan sysselsättning vilket gör att du är intresserad av att arbeta ca 2 dagar/vecka löpande framöver.

Som person är du flexibel, kan prioritera ditt arbete och snabbt ställa om. Du tar självständigt ansvar för dina uppgifter, är noggrann och mån om att leverera efter satta deadlines. Vidare är du kommunikativ, serviceinriktad och har förmågan att skapa goda relationer både internt och externt.

Ytterligare information om tjänsten
Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt och är på 40% med flexibla arbetstider. Detta är ett konsultuppdrag via SJR med start omgående och kommer att pågå löpande framöver.

Placering är på bolagets kontor i Mölndal.



Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Liina Fagerberg på 0766-471661. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-09-03.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 augusti 2021
  • Ansök senast: 3 september 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024