OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ta chansen och få extra erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent hos 3 under december månad! I rollen får du tillsammans med dina kompetenta kollegor sätta dig in i det ekonomiska flödet, där du ges möjligheten att både bredda och vässa dina praktiska kunskaper inom ekonomi och administration. Välkommen med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Rollen som Ekonomiassistent innefattar att stötta upp i det löpande ekonomiarbete där du kommer att få hantera manuella flöden av fakturor. Som ekonomiassistent kommer du ha en stöttande roll där du avlastar i det löpande ekonomiarbetet. Du kommer att hantera och arbeta med löpande leverantörsreskontra.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Academic Work med start 1/12 och sträcker sig en månad.
Du erbjuds
- Introduktion, utveckling och ständigt lärande på Tre
- Stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden
- Ha en roll där du får utnyttja hela din kunskapspalett och i ryggen har du en trygg arbetsgivare och ett stöttande team
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Utskrift och scanning av fakturor
* Ankomstregistrering och kontering av fakturor
* Matchning av fakturor
VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasial utbildning inom ekonomi
- Kan arbeta heltid under december månad
- Har ett intresse av ekonomi
- Har en god dator- och systemvana, främst inom excel
- Du kan kommunicera obehindrat på engelska och svenska, då kommunikation sker på båda språken
Meriterande:
* Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, gärna ekonomiassistent
För att lyckas i denna roll ser vi att du är en driven, lojal och skötsam person. Att du är snabblärd och har lätt att ta till dig ny information, samt är prestigelös, noggrann och strukturerad. Det är viktigt att ha ett intresse för det ekonomiska flödet.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Tre Skandinavien (Hi3G Access AB) startades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Sedan dess har vi växt med enorm hastighet och äger och driver idag 3G-, 4G- och 5G-mobilnät i både Sverige och Danmark. Tre strävar ständigt efter att skapa en mobilvärld som inte bara är innovativ, utan även inbjudande och hjälpsam. De är stolta över att driva utvecklingen av 3G- och 4G-nätverk, och framtidens supereffektiva 5G-nät. De strävar efter att ge sina kunder en uppkopplingsupplevelse i världsklass.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231