OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kundsräkning en ekonomiassistent med start omgående. Tjänsten är på heltid och du kommer bli anställd direkt hos oss vår kund.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är en fullservice affärsbyrå med cirka 130 anställda. De är en av Sveriges ledande advokatbyråer och du kommer ingå i ett ekonomiteam på 4 personer.
I denna roll kommer du att arbeta med följande arbetsuppgifter:
- Fakturering
- Löpande bokföring
- In- och utbetalningar
- Avstämningar
- Leverantörsfakturor
- Diverse ad-hoc uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning
- Har erfarenhet av liknande uppgifter
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande
Som person är du positiv, prestigelös och har en förmåga att prioritera.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04