OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice är ett auktoriserat bemanningsföretag specialiserade inom administration och ekonomi.Genom våra fyra affärsområden: uthyrning, rekrytering, outsourcing samt vår redovisningsbyrå, hjälper vi våra kunder med en komplett helhetslösning på kontoret. Vi söker nu efter en ekonomiassistent till ett av våra kundföretag.Företaget är ett utbildningsföretag och de behöver hjälp under 4 månader från och med omgående (gärna från och med vecka 18 eller 19).Tjänsten är på heltid och företaget finns vid Arlanda Flygplats.Det finns möjlighet för dig att vara ledig 2 - 3 veckor under den period uppdraget löper.Arbetet Din arbetsuppgift blir att ta hand om leverantörsreskontran för 3 länder.En stor del av arbetet innebär registrering.Kontering av fakturorna ingår inte.I samband med månadsbokslut är man även behjälplig med avstämningar av balanskonton.Kassaredovisning ingår också, men är en mindre del av jobbet.Kvalifikationer Vi söker dig som har ekonomiskt gymnasium och/eller erfarenhet av liknande uppgifter.Erfarenhet av något ekonomisystem är meriterande. Intervjuer sker löpande.Ange referens "Ekonomiassistent till Arlanda".Välkommen!Om inte du är intresserad av detta arbete kanske någon du känner är det?Tipsa gärna andra om detta jobb!Välkommen!