OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor och marknad/sälj samt IT. Jurek Bemanning söker nu en person som kan jobba som ekonomiassistent hos en attraktiv advokatbyrå i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består främst i att arbeta med leverantörsreskontra, kundreskontra, konteringar och avstämningar. Om du tidigare har arbetat på advokatbyrå eller inom konsultbranschen är det en fördel. På företagets ekonomiavdelning arbetar idag 4 personer. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du ansvarstagande, noggrann och har lätt för att samarbeta. Vidare ser vi att du har stor social kompetens, är flexibel samt är nyfiken och vill gärna utveckla arbetet på ekonomiavdelningen. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och är en van Excel-användare. Om du tidigare har arbetat med Visma och/eller Saturnus är det en merit.