Ekonomiassistent till Berns Salonger

Arbetsbeskrivning

Berns Salonger behöver stärka upp sin ekonomiavdelning med en självständig ekonomiassistent.

Om Berns Salonger
Berns är ett av Sveriges största mötes- och nöjesetablissemang. Med 150 års erfarenhet bär verksamheten med sig en fantastisk historia. Huset rymmer restaurangerna Berns Asiatiska, Berns Bistro & Bar, Berns Hotel, Berns Event, Berns Live och nattklubben Berns 2.35:1. Samt det nyinvigda Nosh and Chow ett townhouse med restaurang och barer som öppnar fler våningar under 2013. Läs mer om Berns: http://www.berns.se


Om tjänsten
I rollen som Ekonomiassistent ansvarar du för administration och koordinering av samtliga restaurang- och hotellkassor. I den löpande verksamheten är du även ansvarig för kund- och leverantörsreskontran. I samband med månads- och årsbokslut bistår du med avstämningar av balansräkningen.

Kvalifikationer för tjänsten
Du bör ha 1-3 års tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent tillsammans med en utbildning inom ekonomi. Du är van att jobba självständigt i en rörlig och föränderlig verksamhet. Det är en fördel om du har jobbat i Visma och du har goda kunskaper i Excel. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Vi söker dig som är en ordningssam och ansvarstagande administratör. Du är positiv och kan bemöta andra på ett professionellt sätt även i stressiga situationer.

Vi kan erbjuda dig ett jobb i en dynamisk verksamhet med en härlig stämning och en möjlighet att utveckla och föra Berns framåt!


Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och pågår fram till juli 2014. Det innebär att du blir anställd på Academic Resource och kommer att vara uthyrd till Berns.

Vad erbjuder vi?
Konsultrollen hos Academic Resource innebär möjligheten att få prova på att arbeta inom spännande branscher och på olika företag. Vi anordnar kontinuerligt konsultträffar och tillämpar provanställning på 6 månader.

Om Academic Resource
Academic Resource är rekryterings- och bemanningsföretaget för akademiker med erfarenhet. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering inom tjänstesektorn och våra affärsområden är Administration, Sälj & Marknad samt Ekonomi & Finans. Academic Resource AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och vi samarbetar med många av Sveriges mest välkända företag. Vi är måna om att skapa långsiktiga relationer med både kund och konsult.

Är du den vi söker?
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Så länge annonsen ligger på vår hemsida är tjänsten inte tillsatt och det går bra att skicka in din ansökan.

Frågor om tjänsten besvaras endast via mail av ansvarig rekryterare Emelie Creutz på:
emelie.creutz@academicresource.se


Ansökningshandlingar måste dock alltid gå via hemsidan, vi har tyvärr inte möjlighet att behandla ansökningar som kommer in via mail.


We take you further

Kontaktpersoner på detta företaget

Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Resource AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 7 februari 2014

Besöksadress

Norrmälarstrand 100
Stockholm

Postadress

Norrmälarstrand 100
STOCKHOLM, 11235

Liknande jobb


20 december 2024